dissabte, 19 d’abril del 2014

"tragabolas" de Pasqua!

Quin és el pastís que pots dur a una festa de Pasqua infantil, que agradi a tothom i que sigui súper-xocolatejat?
Síííí!!!! 
Tragabolas!!! Nyam!!!
Fa una temporada, no record exactament quan, supòs que un d'aquells dies en què m'endins sense remei dins la xarxa cerca que te cerca, vaig veure alguna cosa semblant a aquest pastís i ahir, quan davora la caixa del súper vaig afinar aquests happy hippos vaig tenir la revelació clau!
Per a la festa de na Nerea farem un pastís tres xocolates recordant aquell joc dels tragabolas que tant ens va divertir quan erem petits!
Per fer aquest pastís necessitam:
  • tres rajoles de xocolata de 150-170 g (una de blanca, una de xocolata amb llet i una de xocolata negra)
  • 750 ml de llet
  • 750 ml de nata líquida
  • un paquet de galetes maria
  • 75 g de mantega fusa
  • 3 sobres de Cuajada
  • 4 happy hippos de Kinder 
  • conguitos de xocolata blanca
El primer que hem de fer és picar les galetes fins que quedin ben fines. Posam al microones la mantega i quan és ben fusa la mesclam amb la galeta picada. Amb aquesta massa folram un motle desmotllable.
Després posam un tassó de llet, un de nata líquida i el sobret de cuajada al foc, remenant una estona fins que sigui ben fus. Una vegada tot està ben disolt hi afegim la xocolata (podeu triar com col·locau els colors, jo començ pel més clar, més que res per no haver d'escurar tant!).
Jo no hi pos sucre perquè queda ben dolç però he vist receptes que en duen, tot és qüestió de gustos.
Abocam la mescla damunt el motle i ens posam a fer el mateix amb les dues rajoles de xocolata que ens queden.
No passeu pena que els colors no es mesclen gens, perquè mentre feim la segona capa la primera ja està mig endurida.
Quan ho tenim tot ho posam a la gelera i al cap d'unes 8 hores podem desmotllar i decorar.

No em digueu que no fa mengera!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-nos un comentari. Ens fa molta il·lusió!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...