divendres, 19 d’abril del 2013

Cupcakes de Sant Jordi o avui és el meu cumple!

Avui és el meu aniversari i no bufaré un pastís; és que ja no tenc edat... (bé, en realitat és una excusa. El que passa és que em fa moltíssima vergonya això de que em cantin feliç aniversari i que tothom faci mamballetes mentre em toca pensar un desig que no em ve mai al cap ...).
Idò, què puc fer que al mateix temps sorprengui a les meves amigues Lectores ara que s'acosta Sant Jordi?


Cupcakes amb miniatures dels llibres que més ens han agradat!!!

El primer que he fet ha estat baixar-me les portades i aferrar-les a un word. Després les he guardat a un pendrive i he partit a que me les passassin a paper de sucre (neula de tota la vida però un poc més gruixadeta i flexible).


Després he fet els llibres amb pasta de xocolata blanca que he tenyit segons el color de la portada, he retallat la foto i l'he aferrat amb un pinzellet banyat amb aigua.
He decidit emprar xocolata perquè he pensat que menjar-se un llibre de fondant era bastant heavy i així són petits bombonets deliciosos!


Per fer les cupcakes he emprat la recepta de coca de iogurt afegint-hi tres cullerades de xocolata en pols Valor.


Per la rosa de buttercream de xocolata negra hem emprat la boquilla 1M de Wilton i en Santipip ha fet la rosa seguint el sentit de les agulles del rellotge des del centre cap a fora.

Hem disfrutat moltíssim, sobretot decidint quin es menjava cadascú (al final m'he menjat "Las hijas del frío"de Camilla Lackberg, que m'encanta).


Buttercream de xocolata negra:
- 250 g de sucre glass 
- 250 g de mantequilla sense sal a temperatura ambient
- 50 g de xocolata de cobertura fusa

Tot i que a la majoria de blogs i webs empren menys sucre que mantequilla, jo ho faig a parts iguals perquè sinó la consistència no m'acaba d'anar bé.
Tampoc empren la Thermomix, però jo ho faig i em queda perfecte, això sí, deixant l'obertura sense tapar (sense el cubilete, vaja).
Hi pos la mantequilla i el sucre a velocitat 3 durant 3 minuts. Després hi pos la xocolata i li deix un minutet més.

Queda perfecte i boníssim! Us ho assegur!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-nos un comentari. Ens fa molta il·lusió!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...